Wat ik nu heb begrepen, is dat als ze in een round-pen loopt, je na 20 minuten (dat ze zenuwachtig loopt te doen) je haar halster om kan doen. Ze laat zich daarna wel borstelen en geeft haar voorste voeten.
Ik stel me hier bij voor dat ze echt nog heel angstig is voor mensen.
Ze zijn met haar aan het werken volgens de Clinton's Anderson's methode, dat zegt mij niet zoveel.
Iemand een idee of dit nog goed gaat komen? Zal ze ooit betrouwbaar en braaf kunnen worden in de omgang, of is er na 4 jaar van angst al te veel verknald? Ik heb namelijk ook al gehoord dat ze bij een andere 'trainer' is geweest, maar dat zal wel niet veel soeps zijn geweest gok ik zo.
Ze hoeft geen geld te kosten, komt bij huis te staan, dus op zich nemen we niet echt een financieel risico. Maar het moet wel mogelijk zijn om haar een beetje 'normaal' te krijgen zodat ik er ook wat plezier van heb
Mijn uiteindelijke doel zal zijn een recreatiepaard voor twee keer per week of iets een rustig ritje. Niets bijzonders.
Ter aanvulling: ik heb genoeg ervaring met paarden, maar niet specifiek met wilde paarden.
Alle eerlijke reacties welkom, aan penny reacties heb ik niet zoveel

)