Wat is je ervaring? Past er een ruime kuit in? Hoe gedraagt hij zich met modder?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Rebeccatjuh schreef:Ik heb ze een aantal weken geleden gekocht.
Toen ik ze binnenkreeg waren ze erg stug maar na een week lopen zijn ze heerlijk geworden. (byv eurostar dublin laars was meteen soepel, kwaliteitsverschil in leer)
Ze zijn waterdicht, als echte outdoorlaars prima maar voor rijden vind ik ze te grof.
Ik heb een redelijk forse kuit (geen idee welke maat, nog nooit gemeten) en bij mij zaten ze in eerste instantie strak, maar ze zijn inmiddels iets wijder en nu zitten ze perfect.
Agradi heeft ze weer in de aanbieding en je kunt ze altijd terugsturen..
Maar als ik ze binnen heb zal ik ook wel even vertellen hoe ze mij zitten. Heb geen extreme kuiten, maar dun zijn ze zeker niet
Ben benieuwd! MISTRAL94 schreef:Rebeccatjuh schreef:Ik heb ze een aantal weken geleden gekocht.
Toen ik ze binnenkreeg waren ze erg stug maar na een week lopen zijn ze heerlijk geworden. (byv eurostar dublin laars was meteen soepel, kwaliteitsverschil in leer)
Ze zijn waterdicht, als echte outdoorlaars prima maar voor rijden vind ik ze te grof.
Ik heb een redelijk forse kuit (geen idee welke maat, nog nooit gemeten) en bij mij zaten ze in eerste instantie strak, maar ze zijn inmiddels iets wijder en nu zitten ze perfect.
Agradi heeft ze weer in de aanbieding en je kunt ze altijd terugsturen..
Mag ik vragen welke kuitmaat jij hebt?
En staan ze bij Agradi nog steeds op de site? Ik kom ze nergens tegen?
JoyceA schreef:yvonnepuntnl schreef:Doe mij maar deze![]()
Weet iemand waar je deze kan kopen?