Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

PattyOosten schreef:En in Groningen krijg je met een kreupel trekpaard zeker nog punten in het ZZ-licht![]()
Het ligt gewoon aan je jury en uiteraard de combinatie en hoe goed je rijdt, niet aan de provincie waar je start natuurlijk

Mavelle schreef:PattyOosten je hoeft niet zo sarcastisch te doen, mensen vertellen gewoon hun ervaringen.
Ik rij zelf in Groningen maar als ik eens bij mijn oma in Brabant ben en ik ga daar naar een wedstrijdje kijken, zie ik wel dat het gemiddelde niveau hoger ligt. Terwijl er niet meer winstpunten uitgedeeld worden. Voor mijn idee hebben die wedstrijdpaarden de basis er beter in zitten.

haike schreef:Er wordt dus niet hoger gepunt boven de rivieren, maar het niveau ligt lager, dus als er dan een ruiter van zuidelijk NL komt (die dus langer is blijven hangen in een klasse gezien niveau hoger ligt), valt die daar sneller op en zijn jury's positief verrast dat dat ook in de klasse meerijd, en worden er dus hogere punten gegeven.
Hoop dat een beetje duidelijk is, anders licht ik graag verder toe
Fitzroy schreef:haike schreef:Er wordt dus niet hoger gepunt boven de rivieren, maar het niveau ligt lager, dus als er dan een ruiter van zuidelijk NL komt (die dus langer is blijven hangen in een klasse gezien niveau hoger ligt), valt die daar sneller op en zijn jury's positief verrast dat dat ook in de klasse meerijd, en worden er dus hogere punten gegeven.
Hoop dat een beetje duidelijk is, anders licht ik graag verder toe
Dat vind ik wel zulke onzin. Dat zou nl. betekenen dat alle Hippiadewinnaars uit het Zuiden komen. Toevallig heb ik daar verleden jaar eens de uitslagen op bekeken omdat dit wel vaker beweerd wordt door mensen uit het Zuiden die het niveau zo hoog vinden liggen en daar klopt dus helemaal niets van.
De meeste winnaars zijn van boven de rivieren![]()
Mavelle schreef:PattyOosten je hoeft niet zo sarcastisch te doen, mensen vertellen gewoon hun ervaringen.
Ik rij zelf in Groningen maar als ik eens bij mijn oma in Brabant ben en ik ga daar naar een wedstrijdje kijken, zie ik wel dat het gemiddelde niveau hoger ligt. Terwijl er niet meer winstpunten uitgedeeld worden. Voor mijn idee hebben die wedstrijdpaarden de basis er beter in zitten.