Is zo'n broek nu toegestaan, of moet de hele rijbroek wit zijn? Ik kan dit verder niet in de reglementen vinden, zijn er bokkers die zo'n wedstrijdrijbroek hebben?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

je mag nou in de Dressuur zelfs een heel ander kleur outfit als het maar matched, maar ik vind de klassieke kleding nog steeds mooier dan al die glitterpakjes
CasanovaLY schreef:eum.... dat mag gewoon ik heb ook een witte rijbroek met zitvlak..je mag nou in de Dressuur zelfs een heel ander kleur outfit als het maar matched, maar ik vind de klassieke kleding nog steeds mooier dan al die glitterpakjes
Ik wil sowieso met kunstlederen zit aanschaffen, dus misschien doe ik toch maar gewoon wit
lovey_ou schreef:CasanovaLY schreef:eum.... dat mag gewoon ik heb ook een witte rijbroek met zitvlak..je mag nou in de Dressuur zelfs een heel ander kleur outfit als het maar matched, maar ik vind de klassieke kleding nog steeds mooier dan al die glitterpakjes
dat geld voor de jasjes en laarzen niet vor de broek die moet gewoon wit, geel of beige zijn zoals in het regelement staat

jury schreef:Waar in het reglement staat dan dat de rijbroek in twee kleuren mag zijn?
Citaat:D. een witte, beige of gele rijbroek.
D. een bijpassende witte of gele plastron of stropdas, wanneer een dressuurblouses
wordt gedragen is het dragen van een plastron niet verplicht.