Mijn paardje heeft erge last van pollenallergie wij hebben hiervoor pollendruppels van PUUR, in het land heeft ze een pollen/vliegen kap
op van EJ en met rijden een netje tegen de pollen.
Wij rijden hier nu 2 maanden mee en op wedstrijd vraagt mijn moeder het nu, meestal mag ie dan opblijven maar we hebben
al 2 keer gehad dan ie af moest. wat dus uitloopt op een rampen proef (botst tegen hekjes aan, bit vast, hoofdschudden,
aan de kletter gaan)
Ze zeggen dan dat je een verklaring moet hebben voor dat netje en zonder mag hij niet opblijven en krijg je een punt aftrek voor
verzorging in het geheel.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Waar kun je die verklaring vandaan halen? kost dat geld? wat kan je op de neus doen voor 6 min. tegen de pollen? (ivm. 6tal proef)
Het gaat om dit netje (en deze pony
) (zelf vind ik het niet storend, vanuit de jury auto zie je het bijna niet)
Ik zou je er gewoon mee laten rijden
Je ziet het ook amper, het heeft een duidelijke functie en is geen hulpmiddel.. Snap niet eens waarom voor zoiets dispensatie nodig is.. Oornetje mag nu ook..
Ik was ze op een gegeven moment vergeten en ik merkte geen verschil. Misschien werkt dat spul van die advertentie wel? Die heb ik ook, en gebruik ik als ze er heel erg last van heeft. Ik moet ff nadenken hoe dat spul heet hoor, maar het is een soort van poeder of iets dat je in de neus spuit.. 
vind het nou niet bepaald mooi staan, maargoed als het voor mijn paard de uitkomst is (wat zo is) wie ben ik dan om met alle geweld zonder te gaan rijden?