Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nouja. bij wijze van dan.Inney schreef:Niet meer goed kunnen rijden door een zitvlak? Dat lijkt me onzinIk hoorde laatst van iemand, dat als je altijd met rijbroek met zitvlak rijd, je niet goed meer (goed) kunt rijden met een rijbroek zónder zitvlak? (Qua goed zitten ed.)
Dit leek mij dus onzin, omdat je een goede zit hebt, of niet.
Ik rijd zelf altijd met zitvlak, omdat mijn rijbroeken anders altijd veelste snel kappot gaan.
Ik was dus eigenlijk wel benieuwd wat Bokt hiervan vond?
Maar dat is persoonlijke smaak.
Omdat je dan, volgens haar, 'het gewend bent dat de rijbroek het werk doet'....

. Maar dat wende wel snel. Ik rij nu alleen nog maar zonder lederen zitvlak, want het irriteert me nu verschrikkelijk. Vind het nu veeel te stroef op mijn zadel. Acht het is maar wat je gewend bent.
Gooya schreef:Hallo,
Ik heb een hele tijd gereden mét lederen zitvlak. Ik moest echt wel even wennen toen ik een rijbroek aan had zónder. Voor je zit maakt het inderdaad niet uit, alleen moest ik er aan wennen dat het zadel in een keer zo glad was. Maar dat wende wel snel. Ik rij nu alleen nog maar zonder lederen zitvlak, want het irriteert me nu verschrikkelijk. Vind het nu veeel te stroef op mijn zadel. Acht het is maar wat je gewend bent.