Ik heb zowel leren laarzen als hardlederen chaps en moet zeggen dat ik het beide erg prettig vind rijden. Zelf zou ik ook nooit meer anders willen dan leer
Kruidenpotje
Geplaatst: 10-08-10 12:06
heb vroeger altijd met chaps gereden zeker voor mijn dikke kuiten! rij nu met laarzen omdat ik dat er netter vind uit zien maar je moet wel ff wennen aan laarzen (+ punt laarzen zitten steviger). grtz
Kitten84
Geplaatst: 10-08-10 12:09
Ik rijd altijd met chaps. Heb door een ongeluk een pijnlijke bult op linkerbinnenkuit. Met laarzen doet het rijden me pijn en na de tijd uitdoen is een ramp.
Heb altijd met laarzen gereden maar paar jaar geleden chaps aangeschaft. Om de simpele reden: als je niet aan het rijden bent, kun je die dingen gewoon uitdoen en op je schoenen verder gaan Tuurlijk kun je ook laarzen kopen en extra schoenen, maar een paar laarzen of 2 chaps meevervoeren is toch een verschil..
ik rijd altijd met leren chaps..maar ze beginnen kapot te gaan..en wil eigenlijk overgaan naar laarzen...en dan de jodphurs wel aanhouden voor de stal enzo
Cinderella_
Geplaatst: 10-08-10 18:57
Ik heb vroeger altijd met chaps gereden. Heb inmiddels leren laarzen en vind mn chaps nu zelfs niet meer lekker zitten! Geef mij maar laarzen!
ik heb vroeger maar even met laarzen gereden, die waren veel te breed voor mijn kuiten dus verzoop erin. rijdt nu altijd met hard leren chaps en wil niet meer zonder! heel misschien ooit nog eens leren rijlaarzen.
Kimisliefx
Geplaatst: 11-08-10 10:38
Ik reed altijd met chaps, zaten heerlijk, het is dat ik nu superdure rijlaarzen heb anders zou ik zo weer chaps kopen.
Ik heb beide ik heb rijlaarzen maar ook chaps de laatste tijd rij ik vaker met chaps omdat ik nu super fijne ariat jodphurs heb die rijden fijne dan mijn leren rijlaarzen
Ik vind chaps fijn,als het heel warm is rijd ik zonder,heb geen ervaring met laarzen
annelindeeee
Geplaatst: 11-08-10 11:00
Ik rijd altijd met chaps en jodphurs, dan wel leren chaps
Super fijn, en mag ook op wedstrijd gedragen worden. Lijkt net een laars maar dan (vind ik) veel comfortabeler
suuzje11
Geplaatst: 11-08-10 11:01
c0rin3 schreef:
Ik heb vroeger ook altijd met leren rijlaarzen gereden, Maar aangezien ik erg brede kuiten heb pas ik die rijlaarzen nooit.
daar heb ik ook heel er last van
funnyhorses
Geplaatst: 11-08-10 11:07
Ik vinden laarzen en chaps lekker zitten. Chaps heb ik het meeste aan,is gewoon meer gemak en minder warm dan laarzen. Maar qua rijden vind ik beiden fijn.
Anri
Geplaatst: 11-08-10 11:12
Nooit! Ik vind die dingen lelijk, in vergelijking met rijlaarzen. en de schoenen die men eronder draagt zijn vaak ook niet de mooiste. en rijlaarzen kun je gewoon de hele tijd aanhouden, geen gefrutsel!
Ik rijd altijd met chaps, maar vind het fijner om met lederen chaps te rijden dan met die van ander materiaal welke wat 'losser' zitten. Van suede oid.