Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik denk toch dat je eventjes moet passen, dan kun je zien. boytju2 schreef:kheb het zelfde probleem!
maar ik heb gewoon een cap gekocht en ik wen er vanzelf wel aan xd. Hij past verder wel goed maar het lijkt idd net een champion!

Kaspar schreef:Ik heb een smal hoofd en elke cap die ik tot nu toe gepast hebt lijkt echt op een mega champignon op mijn hoofd. Het ziet er gewoon niet uit. Nu is een cap zoiezo niet bepaald charmant, maar er is natuurlijk een groot verschil tussen voor joker rijden en voor joker rijden.
Ongetwijfeld zijn er nog veel meer mensen met dit smalle hoofd - champignon cap probleem. Ik ben dan ook heel benieuwd naar welke cap jullie hebben en zou ook heel graag een foto zien van hoe die jouw staat.
Ik en zelf al een tijdje op zoek naar een nieuwe cap. Ik wil graag een bruine.
Die van Uvex vind ik wel mooi maar ben dus heel benieuwd hoe die zit. Hier in de buurt helaas geen verkooppunt, dus even passen word em niet.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

(alleen bovenkant hiihihi)
als het op capjes aankomt. Vond die enorme dingen ook zo vreselijk.
.Tessebes schreef:Van Uvex paste de dure helm van 200 euro mij stukken beter dan de goedkopere van 100 euro. Ik heb ook een ovaal hoofd namelijk. Je zou de BR Viper Pro ook eens kunnen proberen, die zat ook niet slecht. Die is er overigens (nog) niet in bruin, wel in blauw, maar ik heb me allang neergelegd bij de kleur van de helmen, ben allang blij als er eentje is die past en nog enigzins betaalbaar is.
De BR hadden ze helaas niet.