Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:ik schat dat je ergens tussen 3000 en 4000 ervoor neer zult moeten leggen.
Voorop gesteld dat ie netjes gereden is, is daar ook niks mis mee. 14 jaar is helemaal niet oud, kan nog jaaaaren mee, mits jij in staat bent om "een Jazz" te rijden.
zilverster schreef:ikke schreef:ik schat dat je ergens tussen 3000 en 4000 ervoor neer zult moeten leggen.
Voorop gesteld dat ie netjes gereden is, is daar ook niks mis mee. 14 jaar is helemaal niet oud, kan nog jaaaaren mee, mits jij in staat bent om "een Jazz" te rijden.
Hij is al de jaren netjes gereden en is bij dezelfde eigenaresse geweest.
Er zit Jazz in zijn bloed maar dit uit zich niet in het karakter. Hij heeft geen echt Jazz karakter. Waar hij nu staat is bij mijn vriendin en instructrise op stal (nu een ruime week) en zijn karakter is nog steeds hetelfde. Hij kan dus niet gedrogeerd zijn oid.
Bedankt!
Vjestagirl schreef:Het heeft zo weinig zin om hier te bepalen wat 'reeël' is. Je kunt veel beter kijken wat de eigenaar ervoor vraagt en beslissen of je het zelf ervoor neer wilt leggen...

En ik ga eigenlijk een heel eind met Wildgirl mee, wil nog een keer naar 2500 maar oke. Denk wel dat er eerder 4000 voor gevraagd wordt 
zilverster schreef:Wildgirl,
Hij is nog wel geschikt voor het hogere dressuurwerk. De wissels zitten erop dus Z is nog te ambiëren. Ik ben zelf absoluut geen springheld dus wat dat betreft vind ik het niet springen geen probleem.
We zitten qua prijs ook wel ongeveer op dezelfde lijn.
Moet zeggen dat de meeste van jullie wel ongeveer goed zitten!