Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
serenta schreef:Als we het over de zelfde hebben, dan heeft ze in het showteam van het NAS wel eens mee gereden.
Ik herinder me iets met Schijndel, maar of dat een plaats of achternaam is, dat weet ik zo snel niet meer.
Szan schreef:Heb je nog een duidelijkere foto van Lady?
In welk jaar zou Lady dan ongeveer verkocht moeten zijn? 2003/2004?
Ik heb het idee dat ik haar ken, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.... Maar zo ja, dan is zij een korte tijd (enkele maanden) in bezit geweest van de eigenaresse van mijn vorige bijrijdpaard. Ik zal het eens voor je navragen
Dat was in 2005, en ze heeft hier welgeteld 2 maandjes doorgebracht met lekker grazen en een beetje lopen. Daarna is ze doorverkocht. De eigenaresse weet niet meer aan wie, alleen dat Lady waarschijnlijk naar Noord-Holland is gebracht. Over waar ze precies heenging kan ik je dus helaas niets vertellen...
woldhoeve schreef:Wij hebben Lady gefokt, we hebben haar idd verkocht aan de Fam v. Schijndel, volgens mij kwamen ze uit Rotterdam. Maar weet ik niet helemaal zeker. Hun dochter die erop reed heet Samantha zo als ik me kan herinneren.