afgelopen zaterdag had ik kringkampioenschappen.
Ik reed de L1 op mijn D pony die alles op wedstrijd nog erg spannend vindt.
Het ging al weer beter dan de vorige keer maargoed daar gaat het nu niet echt om.
Ik moest A afwenden en wijken richting B-M en daarna grote volte bij C pony de hals laten strekken.
Wijken vindt ze ontzettend moeilijk (en ik ook) het is al 10 X beter dan eerst maar vandaag kreeg ik haar niet opzij naar B-M (da's altijd d'r moeilijke kant met wijken maar nu kreeg ik d'r dus helemaal niet).
Ik deed mijn best maar het ging niet dus ben maar zo goed en zo kwaad als kon doorgereden (het leek uiteindelijk meer op afwenden).
Dus ik zet een volte in en laat d'r halsstrekken.
Komt die jury uit de auto dus ik kijk een beetje raar naar voorleester van wat gaat die nou doen?
jruy loopt naar de baan en zegt:wat deed je daar nou?
Voorleester zegt:meisje probeerde te wijken maar het lukte niet.
Jury:nou dan rijd je een schuine lijn want wat je daar deed kan niet, zo kan ik het niet beoordelen!
Toen moest ik van een paar oefeningen opnieuw doen en heb ik maar een schuine lijn gereden.
Haal ik later mijn coupon op en heeft ze me een 4 voor het wijken gegeven maar dan nog -2 omdat er een fout in het programma was
vondt ik erg raar want zij stapt zelf uit de auto.
ze had me gewoon door moeten laten rijden, dan denk ik: had me dan een 2 gegeven voor mijn wijken!
ik liet tenslotte niets zien en de kop ging omhoog maar beoordeel de rest dan wel gewoon weer normaal.
want na dat wijken waren de punten beduidend lager dan daarvoor terwijl het helemaal niet slechter ging
Ik vondt het echt heel raar en eigenlijk ook een beetje respectloos.
Ben ik nu heel raar?
of niet.......
.