We gingen vanochtend om kwart voor 8 er naartoe met iedereen van de ponyclub die vandaag moesten rijden.
Even rondgekeken, opgezadeld en gaan losrijden.
Je moest eerst echt een flink stuk stappen voordat je eindelijk bij het losrijdterrein was. Een soort grote paddock met ontzettend zwaar zand, midden in het bos.

Toen moest Oester haar proef rijden en ik moest gelijk na haar dus ben gelijk mee gegaan. Er waren maar 3 (!) ringen, voor de héle kring!

Esther wilde de ring in gaan en toen vroeg er een vrouw welk start nr zij was, dus ze zei 11 (en ik was dus 12..) Zegt die vrouw tegen haar dochter, oh dan moet jij hierna. Dus ik zei Euhm, ik ben startnr 12? Dus toen bleek dat ik afgemeld stond! Terwijl niemand me af had gemeld!!

Nou, Esther ging starten, hadden ze geen startcoupon van haar!!!! Ook de mijne niet meer, en ze zijn dus álle startcoupons van heel onze club kwijt geraakt! ERRUG FIJN!
Nou, na Esther mocht ik de ring in en ja hoor. WAAH WITTE HEKJES!

Hele proef dus met stelling naar buiten gereden.

Had dus ook een 2 (!) voor mn aanspringen in galop, terwijl dat eigenlijk later moest maargoed.
Mn verzorging had ik een 5..

In totaal had ik 141 punten.

Maar ik weet dus wél dat ik hier nooit meer op wedstrijd ga! Wat een geklooi....