Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
EliseLukas schreef:Ik zou graag een foto plaatsen, maar weet niet hoe...
ElCid schreef:Als je zelf je handen wat hoger brengt (ca. 10 cm boven de schoft) en ze zelf meer draagt is de kans ook groot dat je ze dichter bij elkaar brengt.
LOLLYYwood schreef:EliseLukas schreef:Ik zou graag een foto plaatsen, maar weet niet hoe...
via; http://www.tinypic.com
-> het 2de linkje (:
x
EliseLukas schreef:Hallo allemaal,
Sinds een paar weken heb ik een noordzweed van vier jaar oud. Nu zag ik foto's dat ik op hem rij en het valt me heeeel erg op dat ik mijn handen zo ver uit elkaar heb. Hij heeft geen bakervaring en misschien dat ik hem onbewust ondersteun, maar volgens mij is het niet zo goed. Hoe kan ik leren dat ik mijn handen dicht bij zijn schoft hou en bij elkaar? Ik weet dat mijn handen mijn grootste minpunt zijn, maar ik rij met vrij losse teugel gelukkig.
bnalover schreef:EliseLukas schreef:Hallo allemaal,
Sinds een paar weken heb ik een noordzweed van vier jaar oud. Nu zag ik foto's dat ik op hem rij en het valt me heeeel erg op dat ik mijn handen zo ver uit elkaar heb. Hij heeft geen bakervaring en misschien dat ik hem onbewust ondersteun, maar volgens mij is het niet zo goed. Hoe kan ik leren dat ik mijn handen dicht bij zijn schoft hou en bij elkaar? Ik weet dat mijn handen mijn grootste minpunt zijn, maar ik rij met vrij losse teugel gelukkig.
je moet je zadeldekentje een periode vast houden,
dat helpt! Heb ik ook moeten doen,
of als je dat een stom zicht vind - ga je de manen van je paard vasthouden
ze voelen het toch niet! Noordzweed is écht een prachtig ras!
[/quote]