Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als je zo gebouwd bent ga je nl je doel moeten aanpassen.. 

mvn schreef:een grote bal Skippy bal pakken en dan erop zitten voeten van de grond, later dan voeten vooruit steken en als dat lukt in kleermakerszit op de bal en balanceren. oefening werkt bij vele goed on meer stabieliteit in de onderrug te krijgen en werkt ook voor de bolling. zo zijn er nog heel veel oefeningen met een grote bal!
kan m'n houding en draai ook niet meer vinden,
en opletten hoe m'n beenligging is en of ik niet verkramp in mn schouders..
dammie1 schreef:mvn schreef:een grote bal Skippy bal pakken en dan erop zitten voeten van de grond, later dan voeten vooruit steken en als dat lukt in kleermakerszit op de bal en balanceren. oefening werkt bij vele goed on meer stabieliteit in de onderrug te krijgen en werkt ook voor de bolling. zo zijn er nog heel veel oefeningen met een grote bal!
Moet je dan helemaal los zitten? Knal je dan niet eraf?
Ik maar denken dat het overal aan kon liggen, nooit aan mijn houding gedacht
Dit kan je je overal bij verbeelden natuurlijk. Probeer denkbeeldig zo hoog mogelijk te piesen, dan kantel je je bekken. Eerst behoorlijk lastig, later wordt het makkelijker. In het begin wordt je onderrug wel erg vermoeid trouwens! Dit neemt gelukkig weer af.