Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Dan zou ze het NOOOOIT meer doen volgens hem, want dan zou het paard denken dat ze haar kop gestoten had en haar eigen bloed langs haar hoofd liep.

Isabonny schreef:Bij mij hielp het om haar voorwaarts te drijven. Als ze liep, dan kon ze niet steigeren.
En uiteindelijk heeft ze het helemaal afgeleerd. Of ze heeft er geen zin meer in, weet ik niet. Ze doet het in ieder geval niet meer.
kimmie88 schreef:Heb het heel veel vaker gehoord, maar een flesd stuk slaan?
Nee wel een klap op het hoofd, zodat ze denken idd hun hoofd stuk te slaan door het steigeren.
Met voorwaarts help je idd een heleboel maar lastig in sommige situaties. Als je ernaast staat is het moeilijker om het voorwaarts te maken als hij wilt steigeren imo

jouke_h schreef:kimmie88 schreef:Heb het heel veel vaker gehoord, maar een flesd stuk slaan?
Nee wel een klap op het hoofd, zodat ze denken idd hun hoofd stuk te slaan door het steigeren.
Met voorwaarts help je idd een heleboel maar lastig in sommige situaties. Als je ernaast staat is het moeilijker om het voorwaarts te maken als hij wilt steigeren imo
Jep heb ik ook vaker meegekregen. Met de achterkant van je zweep e.d.
Maar dan nog, moet je heel hard slaan om die kapot te krijgen
.