Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik heb mijn telefoon bij, en daar houd het mee op. Als ik aangehouden word, rijden ze maar mee terug naar stal, of kom ik het wel laten zien. Natuurlijk, tref ik er 1 met een chagrijnig humeur, dan is het jammer voor me. Maar dat is het risico wat ik neem. 

Denise schreef:Paspoort van je paart hoeft niet mee als je gewoon gaat rijden. ID-kaart heb ik ook niet bij me, is niet echt een stevig ding heb ik uit ervaring geleerd en een nieuwe aanvragen (als je van je paard valt en erop terecht komt) kost nogal wat
Ruiterbewijs heb ik niet, dus ik neem geen van de dingen die jij noemt mee op buitenrit. Alleen telefoon, sleutels en wat snoepjes voor paardje.
Denise schreef:Ik lees het net van je inderdaad... nooit geweten!
Nou ja, het paspoort van m'n paard heb ik nu niet eens, ligt bij het stamboek.
ifever schreef:Ik heb eerlijk gezegd ook nooit meer bij me dan mijn sleutels en mijn telefoon, nog nooit aangehouden en anders kom ik wel even met de spullen langs het bureau...
Waar je voor kan kijken, bij de ANWB verkopen ze sowieso een heuptasje die je onder je kleding kan dragen (daar kan je ook mee slapen, deze zijn plat en toch kan je er van alles in kwijt en zitten ook zeker niet in de weg.
Je paarden paspoort past er alleen niet in, maar waarom zou je die meenemen? dat moet volgens mij alleen tijdens vervoer met trailer.

Gentlegiant schreef:Nee maar komop zeg wie neemt een a5 formaat nu even mee in z'n broekzak...
Het word steeds gekker
@ Rhiannon die agent was wel lekker liep me het water van in de mond midden 20 jaar
Maar zijn collega had het voor het zeggen hij had wel nog aan zijn collega aangeboden om met mij naar huis te lopen maar dat mocht schijnbaar niet
Heb er wel een leuk contact aan over gehouden daar niet van