wanneer is die rijbroek nou precies te kort?
Da's gewoon mijn vraag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik denk als de vlakken die aan de binnenkant van je knie zitten daar niet zitten, maar hoger? Verder zou ik het echt niet weten

kimmysan schreef:afwasborstel schreef:Als je je klittebandjes niet meer dicht krijgt denk
Dan is hij denk eerder te klein als te kort
Suus schreef:Ik mis ook altijd een cm of 15 onderaan de pijpen en dan koop ik nota bene lengtemaat Pikeur! Nee de rijbroekenfabrikanten zijn nog in de veronderstelling dat de gemiddelde vrouw 1.65 m is.
Sla ze altijd om, maar dat zit ook voor geen meter.
Na een tijdje worden ze bij mij bijna altijd te strak en gaat mijn kruis hangen, klittebandjes krullen om en schuren je enkels kapot.
xTweetyx schreef:kimmysan schreef:
Dan is hij denk eerder te klein als te kort
ook te klein, want ik had een broek( nu 3 jaar) en hij zit nu iets onder de helft van mijn onderbeen, en krijg de klittenband niet meer dicht, dus dat is ook als hij te klein word.
em_papillon schreef:haha! Ik vind die broeken ook altijd raarNa een tijdje worden ze bij mij bijna altijd te strak en gaat mijn kruis hangen, klittebandjes krullen om en schuren je enkels kapot.
Waarom heeft de paardensport eigenlijk van die debiele sokken?
Afgezien van het 'helpt voor klitteband' en ' verbergt je enkels'