Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wig_love schreef:Iemand anders rijd toch anders dan dat je wilt. en al kom je terug en ze hebben hem niet gereden naar je zin is het ook niet leuk.
Want dan heb je dat probleem weer om op te lossen.
). En na die 2 weken pak je hem gewoon rustig weer op, hij zal hooguit wat stijf zijn, maar verder zie ik geen problemen.

. Kunnen ze wel hebben hoor...er word niks aan geknutseld en beweging hebben ze zat in het land. Als ik iemand laat rijden denk ik toch...goh zal het goed gaan/is hij wel braaf. Gewoon lekker in het land zetten en weer oppakken als je terug bent zeker als je geen vaste bijrijdster hebt. Undomiel schreef:Ik wil niet dat er iemand anders op mijn paard rijdt, dus als ik wegga, zorg ik dat ze een schone stal krijgt en verder heeft ze vrij. Paarden moeten ook af en toe vakantie hebben, toch?
Moll schreef:Undomiel schreef:Ik wil niet dat er iemand anders op mijn paard rijdt, dus als ik wegga, zorg ik dat ze een schone stal krijgt en verder heeft ze vrij. Paarden moeten ook af en toe vakantie hebben, toch?
lijk me toch jammer als ik zo denkt, dat niemand anders je paarden mag rijden, het is voor mij een leuke afwisseling weer eens me paarden gereden zien worden.