Pony scheren? of toch maar niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Pony scheren? of toch maar niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 19:07

Ik zit met een dik probleem, letterlijk! Mijn dikkertje zit nog steeds in de dikke vacht en verliest hem alleen plaatselijk. Ik ben het nu hartstikke zat, hij schuurt en schuurt en schuurt de hele dag door. Rollen, shuren enzovoort! Ik vind het gewoon zielig. Ik heb hem al slobber gegeven, lijnzaadolie, lijnzaadvlokken. Hij komt niet uit de wintervacht.

Nu bedacht ik me als ik m nu s compleet doe scheren? :o Maar nu vraag ik me ook weer af krijgt ie t dan koud als t n dag regent? :+ Hij staat namelijk dag en nacht buiten, hij heeft wel een schuilgelegenheid en als het moet heb ik ook nog een regendeken ter beschikking.

Mijn vraag:
Wat vinden jullie ?

Edit: even een foto bijgevoegd.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door KimD op 03-06-10 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Dhani

Re: Pony scheren? of toch maar niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:10

je kan hem scheren. en even voor kort een zomerdekentje op doen! zo kan hij langzaam wennen aan de temp verschil!. op warme dagen kan je de deken gewoon af laten! en dan snachts op doen! ;)

Somi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:10

Ik zou hem niet scheren gaat het echt niet met poetsen want hij kan een verkoudheid oplopen :s
x

rii1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:11

heb je het al eens geprobeerd met een furminator? Helpt erg goed ;)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 19:11

Het wordt de komende dagen heel warm dus ik denk dat je hem met (deels) scheren een groot plezier zou doen...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 19:13

Djilna schreef:
Het wordt de komende dagen heel warm dus ik denk dat je hem met (deels) scheren een groot plezier zou doen...