Gisteren startte 2 meiden van de stal in barsingerhorn,wauweltje reed met neckson voor het het eerst mee en ze starte in de l1 ,paard was erg braaf en ze had ook super punten iets van 160 en 165 en ze was 1e en 2e,en dat voor je debuut he!

Daarna moest renate met haar haflinger(1.60,staan ook wel foto's van hem op bokt)in de l2,ze had hem mooi voor elkaar en zag er allemaal goed uit,1e proef keertje fout aangesprongen en tikkeltje diep in de aanleuning af en toe maar toch zeker wel puntje waard,2e proef was even wat slordiger.
Kreeg zij ook haar punten,allebei rond de 145 a 148(weet niet precies meer),ik heb de andere ook in haar proef zien rijden en die deden het echt niet beter dan haar hoor,vond het echt heel banketstaaf voor haar,maar goed dat ze zich er niks van aantrekt en gewoon voor de volgende voorbereidt.
Zou ik niet kunnen denk ik...

Komt dit nou echt zo regelmatig voor?

Dan vind ik dat diep triest,vind zelf ook een hoogbenige luxe kwpn'er mooier maar je moet wel eerlijk blijven,een oefening goed is een oefening goed of je nou op een haf,fries of wat dan ook zit.