Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joki schreef:je kan wel verlies rijden, maar ze worden niet van je winstpunten afgetrokken. Dus eigenlijk telt de vraag pas vanaf de L1.
@ everytime zoals ik in de openingspost al schreef. Ik vind dat je met 150 punten ook je punt gemaakt heb en met precies 149 een combinatie toch opzadelen met een verliespunt vind ik onnodig hard.
@ Skygirl. In mijn regio zijn verliespunten geen uitzonderingen en nee daar hoef je niet achterstevoren voor op je paard te zitten. Het is zelfs zo erg dat als mijn paard 3x zou bokken, ik het risico neem en 1 onderdeel voor het einde zou afgroeten.

) en geen verliespunt gekregen
Daar was ik de jury wel dankbaar voor. Op het protocol stond dat ik het goed had opgelost door niet boos te worden
Dat was in de M1. Nies_ schreef:Ik vind dat dat niet zou moeten, dan kun je bij 179, 194 en 209 (als ik het goed heb) ook wel een punt cadeau geven..
biesje schreef:ik heb de laatste keer 144 punten gekregen in mijn proef. ik heb een heel kijkerig paardje (merrie) en die had nog nooit een jury hokje gezien en daar ging ze dus ook niet langs. maar zelfs voor teugels weer op maat maken na het hals strekken kreeg ik een 4 (niet getoont). En heb niet zo weinig punten gekregen omdat ik oneerlijk rij ze is gewoon een hete tante.
Daarom vind ik sommige opmerkingen hier ook niet echt eerlijk als ze zeggen dat het heel moeilijk is om 150 punten te rijden.
tweede proefje ging wel iets beter trouwens was 155 punten