Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

KiWiKo schreef:als jij in opdracht van het bedrijf werkt, is het bedrijf aansprakelijk
) dat je het papierwerk goed in orde hebt, dan kan jouw niets verweten worden. Jolliegirl schreef:KiWiKo schreef:als jij in opdracht van het bedrijf werkt, is het bedrijf aansprakelijk
Kunnen ouders van de kids hier niet moeilijk over gaan doen als er iets gebeurt?
En is dit ergens zwart op wit te lezen?
Ik heb de FNRS ook al een mail gestuurd, met dezelfde vraag.
Ik wil namelijk gewoon dat het 10.000% in orde is voor ik daar ga staan lesgeven.

KiWiKo schreef:nou kan het zo zijn dat het bedrijf het op jou wil verhalen, dat gebeurd in de praktijk wel. Dus is het noodzaak dingen schriftelijk vast te stellen....... bijvoorbeeld dat het bedrijf weet dat je niet gediplomeerd bent, maar je toch die handelingen laat verrichten
Sientje schreef:Over die aansprakelijkheid van het bedrijf: tijdens de orun-cursus werd ons verteld dat je óók persoonlijk aansprakelijk kunt worden gesteld als je iets heel stoms doet zoals een niet passend parcours bouwen waardoor ongelukken gebeuren.
Ken trouwens ook een voorbeeld van een manege-verzekering die niet uitkeerde, omdat de instructrice niet gediplomeerd was en ook niet was ingeschreven voor de cursus. Ging om hele kleine schade overigens, maar zou het inderdaad nog maar eens heel goed laten uitzoeken.
.