Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vereentje2 schreef:Haha, ja ik ben zo'n ruiter die eigenlijk alles hetzelfde wil, helaas kan ik dat niet doen, want ik heb geen eigen paardWat ik wel zou doen als ik een eigen paard zou hebben is alles groen, lekker vrolijk, of idd, alles roze

grietje14 schreef:Denk voorlopig nog lang nietvereentje2 schreef:Haha, ja ik ben zo'n ruiter die eigenlijk alles hetzelfde wil, helaas kan ik dat niet doen, want ik heb geen eigen paardWat ik wel zou doen als ik een eigen paard zou hebben is alles groen, lekker vrolijk, of idd, alles roze
haha das leuk. wanneer denk je dat je een eigen paard krijgt?
Wij kunnen het thuis niet betalen. Ik ben wel opzoek naar een verzorgpony, als ik die vind zou ik er best ook spulletjes voor willen kopen, op lange termijn
Als ik een eigenpaard wil, moet ik echt werken, maarja ik ben pas 13 dus ik zou het zelf ook niet kunnen betalen
,
. Maar de mede eigenaresse van mijn pony heeft er tienduizend
. 
Joyce081084 schreef:Wij zijn op dit moment op zoek naar ons eerste paardje en het lijkt me zo leuk om al die spulletjes te matchen:D
Mij lijkt roze of paars wel erg leuk maar diep rood vind ik bijv. ook erg mooi! Ligt natuurlijk ook een beetje aan welke kleur mijn paard / pony gaat worden :p
Die ga ik dus verkopen.