Ik vroeg me af of er ook mensen zitten op bokt die wel een eigen paard/pony (of meerdere) hebben maar geen trailer of auto en hoe jullie dit oplossen als jullie ergens heen willen/moeten met je paard/pony.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Voor en nadelen.
vandaar dat ik me afvroeg hoe anderen dit oplossen.
), maar ben het nu wel een beetje zat , dus de geschikte auto en het E rijbewijs gaan er komen. Trailer blijf ik gewoon huren. 
Helmoni schreef:wel 2 paarden, geen trailer en auto. wel rijbewijs. Altijd iemand die klaarstaat met trailer en VW transporter
Paard is al moeilijk laadbaar genoeg en als zij rijdt en we gaan ergens een weekend naartoe weet ik dat ze iig ook nog mee naar huis gaat. Ik hou er niet van als vreemden met mijn paard rijden. Genoeg gekkigheid meegemaakt. (Oa dat ik alsnog mijn moeder naar de andere kant van nederland kon laten komen om met 2 paarden naar huis te rijden omdat diegene doodleuk overal vol remde etc etc) Bij de pony's ben ik wel ietsjes makkelijker, maar nog vrij kieskeurig.