Ik start met mijn C-pony tussen de paarden. Uit het onderwerp begrijp je het al; Ik word telkens ingedeeld bij de pony's. Echt om moedeloos van te worden ondertussen. Ik doe er briefjes bij met daarop let op start tussen de paarden... De helft van de tijd werkt het gewoon niet en sta ik weer tussen de pony's. Nou viel me ook al op dat coupons aangepast zijn en er niet meer mennen boven aanstaat, in het rijtje wat je door moet halen wat niet van toepassing is, maar paard... Ik weet niet of dit bedoeld is om het makkelijker te maken voor de verenigingen om snel te kunnen zien of het om pony's of paarden gaat. (dan werkt het dus iig nog niet
)Maar goed ik word er dus afentoe kierewiet van om iedere keer weer erachteraan te mailen/bellen dat ik tussen de paarden ingedeeld moet worden. Wat ik me dus afvraag: Zijn er meer mensen die met een pony tussen de paarden starten en dit vaak hebben??
Groetjes Eline
Bij mij staat er dus ook C-pony bij de categorie en daarom doe ik er een briefje bij. Tot nu toe is dat steeds goed gegaan. 

)
Meen andere kleuren ook