Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kehdra schreef:ruiterbewijs heeft niks met verzekeringen te maken. Misschien aanvullend ofzo.
Schade welke jij of je paard maakt, valt gewoon onder je WA verzekering.
jury schreef:kehdra schreef:ruiterbewijs heeft niks met verzekeringen te maken. Misschien aanvullend ofzo.
Ruiterbewijs heeft wel degelijk een aanvullende WA verzekering. Sommige huis tuin en keukenverzekeringen hebben ook voldoende dekking maar niet alle (hebben ze mij ooit uigegelegd) vandaar het advies om dit even na te kijken.
jury schreef:kehdra schreef:ruiterbewijs heeft niks met verzekeringen te maken. Misschien aanvullend ofzo.
Ruiterbewijs heeft wel degelijk een aanvullende WA verzekering. Sommige huis tuin en keukenverzekeringen hebben ook voldoende dekking maar niet alle (hebben ze mij ooit uigegelegd) vandaar het advies om dit even na te kijken.
kehdra schreef:jury schreef:Ruiterbewijs heeft wel degelijk een aanvullende WA verzekering. Sommige huis tuin en keukenverzekeringen hebben ook voldoende dekking maar niet alle (hebben ze mij ooit uigegelegd) vandaar het advies om dit even na te kijken.
Wat is er dan PRECIES niet verzekerd? mijn WA verzekering (heb een 'goud' genomen, kan voor 2 milloen schade maken) dekt alle schade welke ik, of mijn paard maakt.
Ik ben benieuwd wat er dan niet gedekt word, dan moet ik mijn verzekerings mannetje er eens op aankijken namelijk..
Wanneer je paard in staat is meer dan 2milj schade aan te richten, springt de verzekering van het ruiterbewijs bij.......... DeHP schreef:In princiepe heb je bijna nergens een ruiterbewijs nodig. Het kan hooguit handig zijn omdat er een verzekering bij zit die speciaal aangepast is voor ongelukken die met paarden gebeuren. Hou er alleen wel rekening mee dat als er iets gebeurd je het meteen op de verzekering van je ruiterbewijs moet verhalen, als je het eerst via je eigen wa doet en die willen niet meewerken kun je het niet meer op je ruiterbewijs verzekering verhalen.
kehdra schreef:DeHP schreef:In princiepe heb je bijna nergens een ruiterbewijs nodig. Het kan hooguit handig zijn omdat er een verzekering bij zit die speciaal aangepast is voor ongelukken die met paarden gebeuren. Hou er alleen wel rekening mee dat als er iets gebeurd je het meteen op de verzekering van je ruiterbewijs moet verhalen, als je het eerst via je eigen wa doet en die willen niet meewerken kun je het niet meer op je ruiterbewijs verzekering verhalen.
Ik heb nog steeds niet duidelijk om wat voor 'ongelukken met paarden' het dan gaat, welke niet door je eigen WA verzekerd worden...
weet jij het misschien?
) ruiter bent, je hebt immers het diploma gehaald.