Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Prisca schreef:Ezumii schreef:Je kunt toch gewoon starten en mocht het niet gaan groet je 1 onderdeel van tevoren af..
Ik wil gewoon weten wat ik volgende de regels mag betreffende HC.
Ik wil geen proef slecht afsluiten dan los ik het probleem niet op.
mo_van_dijk schreef:Dan moet je ook niet HC starten, want dit is zo ongeveer hetzelfde. In beide gevallen rijd je een proef maar telt je winst/verlies niet mee.
Bel anders de KNHS!
Lovely schreef:Word je bij jullie van de startlijst geweerd als je HC start? Wat een idiote actie. Er zijn ook verenigingen die hier niet moeilijk over doen hoor, ga je daar starten.
Of je doet het gesprek zo:
P: hoi met Prisca, spreek ik met het secretariaat van vereging hutsefluts?
S: ja, met het secretariaat.
P: zeg, ik bel even over de wedstrijd van zondag, ik sta daarvoor toch op de startlijst?
S: ja, dat klopt.
P: hoe laat precies, Prisca D met Hummenehu
S: Prisca D met HUmmenehu, even kijken hoor, ja hier sta je, je moet om 12.15 en 12.30 je proeven rijden.
P: mooi, dat is dan in orde. Ik zou graag HC starten, zou je dat op mijn coupon kunnen zetten?
S: nou, dat hebben we liever niet, er zijn genoeg mensen die voor punten willen rijden.
P: ja, maar ik stond al op de startlijst zei je, dus dat lijkt me geregeld, heel erg bedankt voor de moeite!
Gentlegiant schreef:Ik zou gewoon starten
Een verlies punt rijden moet je toch wel haast ondersteboven op je paard rijden?
Alvast veel suc6 met je wedstrijd
Lovely schreef:Word je bij jullie van de startlijst geweerd als je HC start? Wat een idiote actie. Er zijn ook verenigingen die hier niet moeilijk over doen hoor, ga je daar starten.
Of je doet het gesprek zo:
P: hoi met Prisca, spreek ik met het secretariaat van vereging hutsefluts?
S: ja, met het secretariaat.
P: zeg, ik bel even over de wedstrijd van zondag, ik sta daarvoor toch op de startlijst?
S: ja, dat klopt.
P: hoe laat precies, Prisca D met Hummenehu
S: Prisca D met HUmmenehu, even kijken hoor, ja hier sta je, je moet om 12.15 en 12.30 je proeven rijden.
P: mooi, dat is dan in orde. Ik zou graag HC starten, zou je dat op mijn coupon kunnen zetten?
S: nou, dat hebben we liever niet, er zijn genoeg mensen die voor punten willen rijden.
P: ja, maar ik stond al op de startlijst zei je, dus dat lijkt me geregeld, heel erg bedankt voor de moeite!