Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jenny19 schreef:In B is er geen 2-fasen... Je kan het zien als een soort ingesloten barrage, je moet dus de eerste fase, meestal hindernis 1 tot 8, foutloos zijn om door te gaan naar de 2e fase. Je krijgt enkel punten als je beide fasen foutloos springt.
xXsaffierXx schreef:jenny19 schreef:In B is er geen 2-fasen... Je kan het zien als een soort ingesloten barrage, je moet dus de eerste fase, meestal hindernis 1 tot 8, foutloos zijn om door te gaan naar de 2e fase. Je krijgt enkel punten als je beide fasen foutloos springt.
Ik reed laatst in de B en dat was een 2 fasen parcour maar weet alleen niet of die op tijd ging ofzo

Joolien schreef:mo_van_dijk schreef:Jolien, het is geen barrage, want als je de tweede fase niet foutloos bent, krijg je je punten niet!
Waar blijft die mod nou?
Volgens mij krijg je wp als je de 1e fase foutloos bent. 2e fase gaat in de B op stijl.
Citaat:11. Wedstrijden voor prestatiepunten
In de BB-rubrieken kunnen geen prestatiepunten worden behaald. In alle overige
klassen zijn prestatiepunten alleen te behalen in de volgende type wedstrijden:
a. Normale wedstrijden met of zonder barrage, verreden volgens tabel A. Het resultaat
van een eventuele barrage wordt hierbij niet in aanmerking genomen.
b. Wedstrijd in twee fasen (art. 274), waarbij het resultaat voor winstpunten in de
tweede fase (tabel A/A art. 274.5.a, 5.b en 5.c) in aanmerking wordt genomen en
voor verliespunten het resultaat in beide fasen in aanmerking wordt genomen.Indien een twee-fasen parcours voor prestatiepunten wordt uitgeschreven, dan
dient dit te worden verreden volgens art. 274.5.1 voor de klasse B en volgens art.
274.5.a, 274.5.b of 274.5.c voor de klasse L en hoger.
Joolien schreef:mo_van_dijk schreef:Jolien, het is geen barrage, want als je de tweede fase niet foutloos bent, krijg je je punten niet!
Volgens mij krijg je wp als je de 1e fase foutloos bent. 2e fase gaat in de B op stijl.
oke dus als je in de B in de 1e fase foutloos bent,
en in de 2e fase niet krijg je wel je wp?