Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Nou daar zou ik alleen maar nog zenuwachtiger van worden. Ze staan nog vaak in de weg ook
. 
_Pien_ schreef:Wat ik trouwens wel VERSCHRIKKELIJK vind zijn die instructeurs die dan midden op het inrij terrein gaan staan en dan een uur lang lopen te schreeuwen naar hun leerling wat die allemaal wel niet fout doet en nu ineens moet veranderen en hun leerling geen moment voor hun zelf geven. Nou daar zou ik alleen maar nog zenuwachtiger van worden. Ze staan nog vaak in de weg ook
.
. Dat die mensen zelf niet snappen dat de inrijbak niet bedoelt is om les te geven. Ik moet ook inrijden, en dan ga (WIL) ik geen rekening houden met zo'n
die door de bak heen banjerd. Ga dat thuis doen!

Juangi schreef:Volgens mij is er ook een hoop jaloezie hier....
Een voorbeeld: Het is niet goed om een instructrice mee te nemen dan begint het gezeik (met andere losrijders al), maar het gezeik begint ook als er een paard ongecontroleerd begint te rennen...
Tja meiden, het is het een of het ander.
En sommige mensen hebben gewoon even het beetje extra's nodig, als jij een proefwerk maakt leer en oefen jij het toch ook nog samen met anderen van te voren?

wake_up schreef:Inderdaad _Pien_ , ik moet op wedstrijd regelmatig tegen een meisje, die áltijd der instructeur meeheeft. Die snauwt dan driekwartier lang over alles wat ze foutdoet. En het ergste is nog, ze rijdt op een grote volte om hem heen, terwijl we maar 20 x 40 hebben om los te rijden.. Ik heb haar volgens mij nog geen wedstrijd zonder die blaffende man gezien, echt hopeloos iritant.