Maar al te graag zie ik straks op de papier van Disco staan, mijn naam bij de eigenaar.
Nu is mij verteld, uitgelegd dat ik daarvoor dus lid moet worden van het KWPN, en dan via hun in zijn paspoort mijn naam komt te staan bij eigenaar. En voor zover ik weet later ook op startkaart e.d.?
Nu staat verzekering sowieso al op mijn naam, en daar sta ik dus ook als eigenaar van het paard.

Alleen, nu weet ik dan ook dat het paspoort en stamboekpapier niet de wettelijke eigendomspapieren zijn. Die horen immers bij het paard! Maar wat zijn nou die wettelijke eigendomspapier??
Oké hele vage vraag misschien, heb al wat toppic's doorgelezen en gezocht maar echt antwoord kon ik niet vinden. Zitten vast enz eker genoeg mensen hier die er bekend mee staan, en mij is een duidelijke uitgebreide uitleg hierover kunnen geven.
Zou het jammer vinden als meneer ineens niet meer in zijn stal staat over 5 jaar, hij uiteindelijk terug gaat van waar ik hem heb gekocht. Heb hem dan toch graag bij mij, en wil gewoon wettelijk ook zijn eigenaar zijn.

Groetjes