Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Beauty_J schreef:wat moet je doen als het angst is.. en wat moet je doen als het geen angst is!!?
Beauty_J schreef:neej weet niet zeker of het angst is of gewoon niet willen...
en nee je gaat tog niet RUIG rijden met je dierbaarste paard achter de auto!!!
en ik kan je vertellen staan in een rijdende trailer is een regelrechte ramp ik hoop dat je dat nooit (gedwongen) mee moet maken. Ik heb 's avonds om half 10 bij mijn pony met ernstige koliek op de vrachtwagen gestaan dik 20minuten naar de kliniek. ik kan je vertellen dat is zwaar en bloedirritant
Beauty_J schreef:mijn trailer is 2.30 hoog en heb er zelf ook al in gestaan met rijden... niks aan de hand en ze is indd jong.. maar we zijn al zo vaak op wedstrijd geweest,, en zo van een op andere dag niet meer.. en ze staat aan 2 kettingen dus dan kan ze haar hoofd ook niet stoten...
Beauty_J schreef:mijn trailer is 2.30 hoog en heb er zelf ook al in gestaan met rijden... niks aan de hand en ze is indd jong.. maar we zijn al zo vaak op wedstrijd geweest,, en zo van een op andere dag niet meer.. en ze staat aan 2 kettingen dus dan kan ze haar hoofd ook niet stoten...