Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
brenniie schreef:je hebt 6 weken de tijd toch om de koop ongedaan te maken bij een verborgen gebrek oa?
en zoals hier boven staat,wat staat er in het contract tussen jou en de bemiddelaar?
amigootje schreef:jammer dat jullie zo snel oordelen... er wordt hier gezegd of ik wel moet nadenken over een eigen paard... tjeeje zeg...
Nogmaals: HET LIGT OOK AAN MIJ !!!
Ik heb zeker goede instructie, maar het probleem is dat ik er niet meer op durf door hele vervelende gebeurtenis uit het vereleden, ik ben nu dus eigenlijk bang voor het dier. ze is heel lief hoor. maar ik ga er zelf niet meer op.
schrijven is ook een kunst amigootje schreef:Voor mij een reden om de koop ongedaan te maken. Zeker omdat hier ook nog sprake is van een bemiddelaar.Ik heb bij het kijken heel duidelijk verteld wat ik zocht, en dat ik geen zekere ruiter ben. Dat ik een braaf dier moet hebben,

yvonnepuntnl schreef:amigootje schreef:Voor mij een reden om de koop ongedaan te maken. Zeker omdat hier ook nog sprake is van een bemiddelaar.Ik heb bij het kijken heel duidelijk verteld wat ik zocht, en dat ik geen zekere ruiter ben. Dat ik een braaf dier moet hebben,
Ze heeft niet gekregen waar ze om gevraagd heeft. TS wordt van dit paard alleen maar onzekerder, terwijl ze een dier nodig heeft dat har vertrouwen had moeten geven.
yvonnepuntnl schreef:amigootje schreef:Voor mij een reden om de koop ongedaan te maken. Zeker omdat hier ook nog sprake is van een bemiddelaar.Ik heb bij het kijken heel duidelijk verteld wat ik zocht, en dat ik geen zekere ruiter ben. Dat ik een braaf dier moet hebben,
Ze heeft niet gekregen waar ze om gevraagd heeft. TS wordt van dit paard alleen maar onzekerder, terwijl ze een dier nodig heeft dat har vertrouwen had moeten geven.