Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Amaretto27 schreef:ik heb er ook nog niks over gehoord, maar het lijkt mij best wel een goed idee. ook al rijd je Z, je kan er altijd nog naast vallen en bijvoorbeeld een trap tegen je hoofd krijgen of je valt tegen de bakrand aan met je hoofd. Zo'n hoedje geeft dan al helemaal geen bescherming...
vur schreef:Ik heb hier nog nooit van gehoord. Ook niet dat een vereniging het verplicht kan stellen ivm de verzekering. Ik weet wel dat in een accomodatie waar een veiligheidscertificaat op zit (is verplicht bij KNHS-wedstrijden), gewoon met een hoedje gereden mag worden. Ik heb er nog nooit over gelezen dat dit verplicht kan worden gesteld door een wedstrijdorganisatie. Dan zou dit in de reglementen van de KNHS moeten staan dat dit mogelijk is. En aangezien ik het daar niet in heb zien staan, is het niet toegestaan. Tenzij iemand mij kan laten zien dat er wel een dergelijke uitzondering gemaakt wordt in het regelement van de KNHS. Een wedstrijdorganisatie kan daar niet omheen lijkt mij, ook niet als het in het vraagprogramma staat. Dan moeten ze maar ergens anders organiseren als de accomodatie het zelf verplicht stelt.
.