Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

gwoonRosaa schreef:jeetje, spreekt me zo aan dit topic. denk er ook veel aan.. ga in augustus op kamers en moet dan dus mijn allerbeste maatje achter laten (is al jaren mijn vp). ben echt bang dat hij zich in de steek gelaten voelt (mede doordat vorige eigenaar hem gewoon heeft laten stikken en nooit meer is gekomen). heb zo verschrikkelijk goeie band met hem, voelen elkaar echt aan en zijn echt maatjes enzo. dus vind wel moeilijk om hem straks 'in de steek te laten'. (ik kan hem natuurlijk niet vertellen waarom dat moet en ook niet iedere week even een smsje sturen dat ik hem mis..)
Monica_1987 schreef:Wat ik me altijd afvraag als mensen vertellen dat het paard hun naar jaren nog kennen. Hoe zie je dat waar maak je uit op dat een paard jouw specifiek nog herkend?
Zoals ik eerder zei geloof ik daar niet zo in. Dus gewoon benieuwd hoe mensen dat zien.
) mijn pony (half arabier) verkocht zat ik ook vol met dezelfde gedachten, na 3 weken hield ik het niet meer uit en ben er naartoe gegaan.