Harry's Horse Pro Plus 65,- geloof ik Erg fijne cap
annetmulder
Geplaatst: 30-03-10 22:23
Cap van het merk Horze (halorider) niet duur en super mooie kwaliteit, lijkt op kavelkade cap. Tussen prijs ligt zo rond de € 55,= (via webshop Horze.nl) Sluit mooi aan op het achterhoofd.
ik vind een verstelbare cap het fijnst...merk niet zo heel belangrijk maar harry's horse vind ik wel fijn...maar ieder zn eigen idee..als hij maar veilig is
Ik heb een hh pro plus en een hh pro plus leather, vind het fijne caps, beter dan al de caps die ik ooit gehad heb.
saabine
Geplaatst: 05-04-10 16:10
ik heb gewoon een simpele niet-herstelbare van global. zit prima dus ben er blij mee
Farfalla_
Geplaatst: 05-04-10 16:20
Ik heb een pikeur GPA gehad, maar voor die prijs vind ik het prut, als hij nat werd kwamen er allemaal rare bobbels op (is terug naar de winkel, en geld terug). Dus nu ben ik gelukkig met mijn HH pro Leather.
annetmulder
Geplaatst: 05-04-10 19:33
Het nadeel van een verstelbare cap b.v. van casco, vind ik die draaiknop aan de achterzijde. Hierdoor is een groot gedeelte van je achterhoofd niet bedekt en kwetsbaar bij een val...... Geef mij maar een cap die goed aansluit op het achterhoofd met vaste kinband! Deze modellen heeft Kavelkade, HH, Global en Halorider van oa. Horze. Het zou mij trouwens niets verbazen dat alle merken uit dezelfde fabriek komen.
Ik heb altijd casco gehad. Vond deze altijd de lelijkste maar helaas helaas de enige die lekker op mijn hoofd zit. Andere caps zijn in de breedte te groot en in de lengte te klein waardoor er veel druk op mijn voorhoofd komt. Heb toevallig zaterdag voor het eerst een NIET-casco-cap gekocht. Een bruin zwarte van global. De eerste die wel lekker op mijn hoofd past. Morgen eerste ritje ermee (wilde er niet mee in de regen) en dan weet ik of het echt een goede koop was hihi.
Harry's horse pro plus is echt een super cap en ook niet zo duur, iets van 65 euro ofzo
annetmulder
Geplaatst: 05-04-10 22:31
Tentenkamp Hyporama, global caps nu voor € 45,=!!!!!
V_lalala
Geplaatst: 05-04-10 22:37
ik heb de Harry's Horse Pro leather, vind dit in het algemeen een hele fijne cap. alleen het grote nadeel vind ikd at de kussentjes dun worden dus de cap nu te groot is
GPA Air S! is van hard materiaal dus tijdens regen wordt hij alleen oppervlakkig nat en dat heb je zo weg met een doekje. De voering kan eruit en kan dus gewassen worden, En de vorm van de cap zit heel fijn op mijn hoofd!