Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ashley1 schreef:Ik snap je bericht ook niet helemaal. Kan ze nou wel in een box gemanouvreerd worden?
Op de wei heb ik ook eens zo'n grapje gehad met m'n bijrijdpaard, die rende ook steeds weg..kon zomaar een 10-15 min duren voor k hem te pakken had, en dan me gewoon heel dicht in de buurt laten komen en dan als ik hem bijna had wegsprinten.
Nou dat was ik na een paar keer ook goed beu.
Dus ik met een zweep de wei in, naar 'm toe gegaan om 'm te pakken, flikte hij het weer....nou daar heeft ie geweten ook.
Ik heb 'm gelijk opgejaagd door de wei en 'm maar laten lopen...iedere keer als hij ff langzamer wilde gaan, hoppaa gelijk weer opjagen.
Ik dacht als je wil lopen kan dat geregeld worden hoor. En 't was zomer dus lekker warm en hij lopen.
Op een gegeven moment rende hij steeds langs de waterbak om daar te gaan stoppen, ik dacht 'ja jij bent leuk, ik mag je niet pakken maar wel ff pauzeren om te drinken zeker? Nou echt niet!' En hoppakee, ik gelijk weer achter 'm aan.
Ik heb 'm denk ik 20 min. vol aan't werk gezet en toen kon ik 'm zo pakken en hij heeft het sindsdien noooit meer gedaan.
Succes!!
sabina1998 schreef:Ik snap wel dat jullie t niet helemaal snappen.
We hebben 3 weien, en als je het hek van de middelste wij open doet dan loop je voor de stallen langs. Dus als je een stal deur open doet dan kan je haar erin jagen.
We lopen de stal niet in om dat we bang zijn dat ze trapt, jullie zeggen wel waarom niet, maar wat als ze wel trapt?!
Ik heb Dinsdag mijn spreekbeurt en wou Suus meenemen en als we het halster om houden is t wel goed.
En woensdag is er les, en zou het flink balen vinden om haar niet te pakken te krijgen en daarom een les te moeten missen!
Zonder halster is het ook al geprobeerd en dan met een halster touw, maar als je haar wil aaien of je arm uitstrrekt zonder dat je een snoepje hebt is ze weg.
) dan zou ik 't halster eens aan doen enzo.