Pourcheval, is niet wat het lijkt....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Prospice

Pourcheval, is niet wat het lijkt....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 05:34

Mooie praatjes en mooie prijsjes....

Bestelling gedaan, netjes betaald, vreselijk lange levertijd, ach dat neem ik dan ook nog voor lief.

Bestelling komt eindelijk, komt het binnen in de verkeerde maat.

Ik pas het niet, dus ik heb eigenlijk helemaal niets aan de bestelling.

Momenteel al twee keer gemaild op 9/3 en op 12/3, zonder enig antwoord. Ik baal echt zwaar.

Tip voor bokt, bestel gewoon nooit wat bij pourcheval, het lijkt mooier dan dat het is.

BPVS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 05:50

(telefoonnummer iszo te vinden via Google)
12/3 was afgelopen vrijdag, dus het weekend zat er tussen.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 16-03-10 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd.

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Re: Pourcheval, is niet wat het lijkt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 07:23

Gewoon even dat 06 nr. bellen. Ik heb echt nooit problemen met hun.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 08:09

Ik heb ook geen goede ervaring, en kreeg nog een grote mond op de koop toe...
Voor mij ook geen PC meer!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 08:12

Hier ook nog nooit problemen met PourCheval.. :n Altijd netjes geleverd zonder lang te hoeven wachten..

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:57

Toevallig voor het weekend iets besteld. Keurig update gehad en het is blijkbaar al verzonden. Supersnel! Geen idee of het allemaal goed is qua maten, maar dat zie ik vast vanmiddag wel :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:01

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:01

Ik heb er ook nooit problemen mee gehad hoor :n

Scaramouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:02

Ik heb een keer een probleempje gehad met PC maar dat werd goed opgelost, hierna nog een keer geprobeerd en dat ging prima!

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:06

Inderdaad, heb er zelf ook dikke problemen mee gehad. Heb een maand moeten wachten op mijn levering. Kreeg ik ook nog verkeerde spullen, en in de verkeerde kleur. Mar om dat nou weer te gaan vermelden....voordat ik dan de goeie spullen zou hebben, was ik alweer maanden verder dus heb het maar zo gelaten..

Telefoon wordt niet op gereageerd, mail duurt ook lang. Heb een keer een topic gepost met mijn ervaring, werd ik gelijk door die Cynthia aangesproken dat dit laster zou zijn etc.

Ohja, en toen ik had betaald, wou ze eerst mijn levering niet verzenden...Jammer voor haar, koopcontract, was ze wel verplicht...

Ja, als ze ergens voor weg kan lopen doet ze dat. Dit mens hoort geen zaak te hebben, zo onbetrouwbaar als wat.

Ohja, hier even een topicje erover: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=69&t=1161196&&start=25

Ohja, en hier moest ik wel ZO om lachen he....Dacht ze echt dat ze me wat kon maken zeker?
(Ohja, was dus een pbtje, maar even in eigen woorden gezet, anders mag het niet :+ )

Ze wilden hun klanten altijd zo spoedig mogelijk en tegen de beste condities leveren.
Maar dat was in de periode 10 t/m 30 augustus niet mogelijk, dit stond duidelijk vermeld, via mail en de website, en ook op bokt.nl.
Ter compensatie voor de uitgestelde levertijd boden ze een gratis zadeldek aan. (Was later ook niet de goede)

De kritieken die ik hier op bokt.nl gepost heeft zijn volgens haar ongegrond en vind ze in de buurt komen van smaad en laster. (Hahaha raap me op _O- )

Wat betreft de Spoga beurs, dit was nodig zodat ze zomer 2010 ook weer de nieuwste collectie kunnen aanbieden aan hun klanten.
Deze beurs overslaan is geen optie, dat zou pas onprofessioneel zijn. (Neeee, het is onprofessionel dat je klanten die allang betaald hebt, zo lang laat wachten op hun besteling. In zo'n drukke periode moet je geen dagjes uit gaan plannen)

Ze vraagt hier nogmaals om mijn bankrekeningnummer en ordernummer aangezien ze na de door mij geposte ongegronde kritieken op bokt mij niet meer lever.
Zelfs na mijn duidelijke uitleg in het topic, blijf ik doorgaan met het zogenaamd "zwartmaken" van mijn "bedrijf" (Ja, dat ook maar even tussen haakjes....).
Hierdoor heeft ze uiteindelijk besloten mij niet meer te leveren.

MVG ........

Colalight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:27

Ik heb verschillende keren bij Pour Cheval iets besteld..

Helemaal geen problemen mee gehad, top service! Meestal als ik iets besteld had kreeg ik het één of twee dagen later al binnen. Goede kwaliteit, goed service. Ik zou er zo weer iets bestellen!

Sta een beetje versteld van dit verhaal eigenlijk.. :o

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:30

Wij hebben er vaak genoeg besteld, nog nooit problemen gehad! Alles in de goede kleur, goede producten, lage prijsjes.

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:32

ik heb er u voor de 2e x besteld (moet nog binnenkomen)

er is wel een enorme lange levertijd( 11e stond het bij haar erop en nog niet verstuurd???)

eerste x alles heel netjes gekregen en ben er blij mee,
hopenlijk bij deze bestelling ook.

bokker88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:32

Colalight schreef:
Ik heb verschillende keren bij Pour Cheval iets besteld..

Helemaal geen problemen mee gehad, top service! Meestal als ik iets besteld had kreeg ik het één of twee dagen later al binnen. Goede kwaliteit, goed service. Ik zou er zo weer iets bestellen!

Sta een beetje versteld van dit verhaal eigenlijk.. :o

Ik heb dezelfde ervaring met Pourcheval! zou er zo weer wat bestellen.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:34

ik heb ook regelmatig dingen besteld bij pourcheval en altyd een hele snelle levering gehad :)

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:35

MiSsY_Me schreef:
Ja, als ze ergens voor weg kan lopen doet ze dat. Dit mens hoort geen zaak te hebben, zo onbetrouwbaar als wat.

Sorry hoor, maar ik vind wel dat je hier heel ver gaat in je mening.
Ik heb alleen maar positieve ervaringen gehad. Die periode waar jij hierover spreekt was PC idd wat vertraagd, maar dat heeft duidelijk vermeld op de website gestaan ;)
Ik heb ook daar gereageerd dat ik toen mijn bestelling netjes binnen kreeg. Incl. compensatie voor het lange wachten.
Als ik wat nodig heb, bestel ik het via pourcheval ;) heb met PC de beste ervaringen

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:36

Geen problemen met Pourcheval.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden over je bestelling.
Iedere keer de juiste spullen binnen gehad, ben erg tevreden over ze.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:39

Vreemd, ik heb er ook een paar keer iets besteld en dat ging prima. Ze hebben zelfs nog broeken zitten nameten omdat ik er niet helemaal uitkwam met de maat. Gewoon keurig netjes. Misschien is er wel een reden waarom het nu even niet zo lekker loopt? Gewoon de telefoon pakken en vragen om een oplossing?

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:41

Ik heb ook vaak besteld bij hun. Maar nooit problemen mee gehad. Ik hoef hooguit een weekje te wachtten, als iets er niet is.
Ik heb er echt al veel vandaan gehaald. Goede spullen en lage prijzen, vaak ook nog een extra'tje zoals een dekje of sokken halster. ;)
Laatst bijgewerkt door Zeeuwtje68 op 16-03-10 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:42

Nou heb destijds eens heren en dames broek besteld. Kreeg de goede herenbroek maar die bleek te groot (kunnen hun niks aan doen) maar wat ik wel "typisch" vond was dat ik een ander merk broek (die was goedkoper dan ik had besteld!) werd geleverd, in wel de goede maat en kleur. Heb daar een mail over gestuurd en dat werd meteen veranderd. Vond wel dat ik erg lang moest wachten toen :j

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:43

Ik heb er laatst voor het eerst besteld, leuke spulletjes voor heel leuke prijsjes voor mijn dochtertje en haar pony, ging echt prima allemaal!

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:50

Als je een week niets hoort vind ik het een beetje snel om hier zoiets negatiefs te plaatsen.
Ik heb er een paar x besteld en als dr iets mis ging werd het keurig hersteld.
Misschien een leerpuntje voor ze dat ze beter op moeten letten dat de zending klopt, beter op mail reageren..
maar ik zou hier zo weer bestellen!
Ik zou ze bellen, nogmaals mailen en even afwachten.
Snap natuurlijk dat je baalt en dat je je spullen zo snel mogelijk wilt hebben, maar vond een heel topic hierover een beetje ver gaan.

Succes!!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:52

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met PC. Had een shirtje in de uitverkoop besteld (enm laten we wel wezen, utiverkoop daar is tenminste écht uitverkoop!), bij het openen van de verpakking (verpakking van HH zelf) bleek er een veeg op te zitten. Omdat het een erg goedkoop shirtje was, was het in mijn ogen de moeite niet waard om het terug te sturen oid, bovendien, het shirtje was vor bij de paarden, dus vies word het toch wel :+ . Maar toch even gemaild, meer in de zin dat ze dan de andere shirtjes na kon kijken. Kreeg ik een mailtje terug wat mijn bankrekening was, ze snapte dat ik er niet al die moeite van het terugsturen voor wou doen maar ze vond het wel erg vervelend en dus wou ze me graag een deel van het geld terugstorten!!

Allemaal keurig geregeld, ik vond het echt heel netjes. Andere bestellingen ook nooit problemen gehad..... Vreemd dat het zo ontzettend wisselend is, óf zéér goede ervaringen, óf zeer slechte.....

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:00

heb ook al twee keer iets bij PC besteld en beide keren ging het goed. Laatste keer duurde wel langer, maar dat was bekand want t was vakantieperiode en t stond op de site.

denk dat er bij iedere webshop wel eens problemen zijn.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:05

Tot mijn verbazing kom ik dit topic tegen...

@topicstarter: kun je me even bellen? Of pben? Mijn 06 staat hoger hier in het topic. We komen er echt wel uit, zit er niet overin.
@ de rest : bedankt voor jullie positieve reacties, leuk om te lezen, doe altijd hard mijn best, en dat is niet altijd even makkelijk!
@ missy_me en billy: Jullie verhaal was me al bekend, heeft toen ook uitgebreid op bokt gestaan. Ik ga verder met mensen blij maken met mooie ruitersportartikelen voor super mooie prijzen!