Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar als ik de keuze had zou ik toch voor KNHS gaan... Maar wie ben ik
Tesssie14 schreef:als je zulke angst heb voor wedstrijden waarom doe je er dan aan mee? het is voor de lol en het is leuk als je punten haalt. ik zal zelf knhs gaan starten omdat je bij fnrs tussen de kleintjes rijdt. en met eigen pony kan je gewoon knhs starten. mijn tip is of start niet of start knhs
?Bizzybijtje schreef:Tesssie14 schreef:als je zulke angst heb voor wedstrijden waarom doe je er dan aan mee? het is voor de lol en het is leuk als je punten haalt. ik zal zelf knhs gaan starten omdat je bij fnrs tussen de kleintjes rijdt. en met eigen pony kan je gewoon knhs starten. mijn tip is of start niet of start knhs
Meen je dat nou serieus?
Dat ligt toch echt aan de klasse waarin je start hoor.
lucifertje schreef:Wat maakt dat uit als je tussen de kleintjes rijdt? Waar je wel rekening mee moet houden *correct me if I'm wrong* is dat als je volgens mij de F11 hebt gehad je in het L1 bij de KNHS moet starten.
Wat ik ook een groot nadeel bij de FNRS vind is dat je per F proef maar 2 promotiepunten hoeft te rijden en dan over kan naar de volgende F proef. Als je dit vergelijkt met het KNHS punten systeem ga je veel sneller richting de L1 en heb je dus minder tijd om je mentaal voor te bereiden op het L1 bij de KNHS.