Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bobolien schreef:wel heel dubbel hoor
het is natuurlijk niet leuk als een hengst uitbreekt en ongewild je merrie dekt
maar kijk ook vanuit een ander oogpunt je krijgt er misschien wel een leuk veulen van

miss_kippie schreef:ja ik snap ook wel dat het beestje daar uit breekt hoor . ze hebben altijd met ze vieren gestaan . maar door scheiding zijn der al drie paarden verkocht . en hij staat er nog dus wat doet hij gaat uit breken . en ik kreeg net een telefoontje , hij is weer uit gebroken maar ze zijn hem nu kwijt. is toch niet te geloven.
). Moest het ooit gebeuren dat hij toch ontsnapt dan ben ik bereid om de gevolgen te vergoeden MAAR er zijn natuurlijk mensen die daar anders over denken... 

bulck schreef:Ik vind je Da ook maar apart spreken hoor. Gedane zaken nemen geen keer. Mensen die het hengstje los op straat zijn tegen gekomen hebben correct gehandeld naar hun vermogen.
feit blijft dat de shet mss jouw merrie gedekt heeft, want waren er getuigen?. Vind je verder ook heel hard vermenselijke, want in je uitleg is het precies of je pony zich gedraagt als een verkracht mensje. Maar bon dat even ter zijde.
Jouw Da zou heel simpel de merrie kunnen spoelen, waardoor een bevruchting dus niet kan voltrekken. 3 weken wachten is effectief zien of ze gedekt is. En dan is het de vraag of je dat wel wil, zeker gezien je het niet gepland hebt, je niet weet watvoor hengst het is etc. Papierloze veulens heb je niets aan, tenzij je het voor jezelf wilt houden.