ik ben 13, 160 lang en heb kuiten van 35,6 cm
zijn er misschien mooie laarzen (leer) waar ik mijn kuit wél in krijg en er niet zo dik uit zien?
gr
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barmat schreef:Gemiddeld heeft iemand een kuitomvang van tussen de 38 en 42 cm, daarboven moet je vaak je laars op maat laten maken.
Mountainhorse heeft idd laarzen voor dikkere kuiten (ik geloof tot een kuitomvang van maximaal 49/50 cm zelfs)
Dus TS wil misschien graag horen dat ze ab-so-luut geen dikke kuiten heeft?
Nou bij deze!
Barmat schreef:Gemiddeld heeft iemand een kuitomvang van tussen de 38 en 42 cm, daarboven moet je vaak je laars op maat laten maken.
Mountainhorse heeft idd laarzen voor dikkere kuiten (ik geloof tot een kuitomvang van maximaal 49/50 cm zelfs)
Nou bij deze!
Hahahaha!
Tallie1979 schreef:Barmat schreef:Gemiddeld heeft iemand een kuitomvang van tussen de 38 en 42 cm, daarboven moet je vaak je laars op maat laten maken.
Nou bij deze!![]()
![]()
Hahahaha!
Ik heb overigens de Mountain Horse SCS3 laarzen, die zijn er in allerlei maten en redelijke prijs!
@ x eline, punt is echter dat TS helemaal geen dikke kuiten heeft maar juist smalle kuiten..