Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar mocht ik zwanger zijn dan wil ik zo lang als het kan en mogelijk is wel door blijven rijden. En zou dan zeker voor zo'n rijbroek gaan. Qua kwaliteit zou een soort eurostar voor mij goed genoeg zijn en qua kosten ook niet al té veel natuurlijk, gezien de 'korte' periode. loez schreef:Ook ik heb ja gestemd. Ben dan niet zwanger en hoop dat dat nog wel ff duurt voor ik zo'n rijbroek daadwerkelijk nodig heb, maar mocht ik zwanger zijn dan wil ik zo lang als het kan en mogelijk is wel door blijven rijden. En zou dan zeker voor zo'n rijbroek gaan. Qua kwaliteit zou een soort eurostar voor mij goed genoeg zijn en qua kosten ook niet al té veel natuurlijk, gezien de 'korte' periode.
miss_lizje schreef:Ik heb nee gestemd.
Omdat ik van mening ben dat als je dus al echt zwanger bent met een goede buik zodat je die broek nodig zou hebben je niet op een paard hoord te zitten. Ik zou het risico in iedergeval niet nemen. Het is en blijft een dier hoe braaf het ook is. Ongelukken zitten in een klein hoekje.
Voor op stal kan je altijd nog een joggingsbroek dragen.
) . Urielle schreef:Ja, ik rij nu met leggings etc. maar echt comfortabel is dat niet.
Het moeten wel hele betaalbare broeken zijn, aangezien je ze niet heel lang zou gebruiken.
Neutrale kleuren (donkerblauw, bruintinten, zwart) en vooral ook: wit en offwhite voor de wedstrijden en dan graag goed hoog op de buik!
Kreeg afgelopen weekend nog opmerking op het protocol, mijn witte legging was blijkbaar weer eens een keer van mijn buik gezakt en mijn bloesjes redden het ook echt niet tot beneden dus de jury had weer eens een zeer charmante view op mijn buik NOT (ik merk dat dus echt niet onder het rijden) .
(Dus ook zwangerschapsdressuurbloezen, lang op de buik, kort van achteren, zou ik wel aanschaffen)
Qua kosten denk ik aan max. 70 Euro voor een broek, liefst minder. Stel er ook geen eisen aan die ik aan een normale rijbroek zou stellen omdat ze gewoon korter meegaan. Elastisch, comfortabel en steun over de buik is genoeg.
).
), dus buikbanden schuiven al omlaag richting mijn heupen zodra ik een keer met mijn bekken beweeg
Ik begin steeds met mijn kleren netjes, maar ik eindig steevast met broek en buikband onder mijn buik en bloes ergens onder mijn (*) (*) dus gelukkig dat ik een lang model rijjas heb. Beetje genant maar ik ga voor zo'n futiliteit ook niet stoppen met rijden.
)