Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjattukuh25 schreef:Andere om mij heen die zeiden dat ze dat wel even wilde doen en dwongen min of meer mijn pony om zich te laten koelen. Ik werd hier zo boos van dat ik iedereen verboden heb om nog een vinger op mijn pony te leggen. Ze wilden met hun "ervaring" dit wel even oplossen.
sjattukuh25 schreef:Het is vreemd, ene moment met dominantie van mijn zijde uit laat hij zich wassen maar toch laat hij duidelijk merken dat hij het maar niks vind en daarbij stilstaan is hem niet toebedeelt
Er zijn wel meer paarden die het niet prettig vinden maar het wel gewoon toelaten. Met angst is het wat anders maar hij maakt er nu misbruik van sjattukuh25 schreef:Hey Bulck,
Je hebt daarmee inderdaad een punt en dat is wat ik zeg, gewoon waarschijnlijk proberen en even volhouden. en misschien dat ik onnodig lang rekening met hem gehouden heb, maar op een gegeven moment weet je geen goed te doen, rekening houden met waarschijnlijk z'n angst en niets opdringen, of op een goed moment zeggen nu is het klaar en we gaan ervoor.
De meningen zijn hierover ook zo verdeeld, de ene staat ervoor om alles rustig aan te doen en niets te verplichten en als er geen vooruitgang zo lang doorgaan tot je wel verder kunt, de ander zegt gewoon doen.
Ik ben altijd zover gegaan tot wat ie toe liet en als dat goed ging dan pas ging ik verder, echter kom ik nu niet veel verder dan zijn benen en ook deze trekt ie weg