Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
volbloedfan schreef:Nou nee, en vind het wel errrruuggg duur,
Hier heb je een stal,weide binnenpaddock en rijbank 30 bij 60 met voor 120 euro gemiddeld al incl.
Ik vind het ook wel erg duur hoor 200 euro alleen al voor stalling, dan wordt een eigen paardje wel heel duur. Pattyy_ schreef:Ik heb het luxe... heb een verzorgpaard maar mag dr bijna alles mee. Hoef niets te betalen en ook mn lessen worden vergoed
De eigenaren zijn qua stalling 150 pm kwijt en dan nog de brokken, DA en smid erbij.
Dit is incl weidegang, 2x een 20x40 rijbak, stapmolen en warm/koud water wasplaats
Monica_1987 schreef:Vind ik persoonlijk erg veel geld voor een leasepaard voor 3/4 dagen per week!
Opzich ben je dan wel goedkoper uit met een eigen paard aangezien je die 7 dagen per week tot je beschikking hebt.
Maar goed moet je ook maar geluk mee hebben want ik neem aan als je leasepaard ziek wordt hoef jij daar waarschijnlijk niet voor te betalen. En tja daar moet je maar net geluk mee hebben dat je die bij je eigen nooit nodig hebt.
Maar goed je leasepaard staat misschien wel op een super de luxe pensionstal? Scheelt natuurlijk ook.
Ik zou het er eerlijk gezegt niet voorover hebben vind het erg veel geld voor een leasepaard.
ik ben gem 200 euro per maand kwijt, geluk met sterke hoeven, maar das excl lessen
dus ja afhankelijk van waar je staat ben je bijna even duur uit, behalve idd de dierenarts als er wat gebeurd
Shootingstar schreef:Ja inderdaad. Nee als hij ziek wordt hoef ik het niet te betalen. Dat super de luxe valt ook wel mee hoor, we hebben 2 binnenbakken en een buitenbak en verder niks bijzonders.
Het is inderdaad veel geld, daarom denk ik ook aan een eigen paard. Bedankt voor je reactie.
Citaat:Super de luxe niet?. Met 2 binnenbakken en een buitenbak?. Denk dat je niet mag klagen de meeste op bokt hebben niet eens een binnenbak.
Dat zie je wel vaak in je betaling terug.
Wat zou je al pensionklant op deze stal betalen?.
Citaat:voor leasen vind ik het ook wel een beetje duur, zeker als je de smid ook nog apart moet mee betalen.. Maar qua je vraag ik ben gem 200 euro per maand kwijt, geluk met sterke hoeven, maar das excl lessen dus ja afhankelijk van waar je staat ben je bijna even duur uit, behalve idd de dierenarts als er wat gebeurd
volbloedfan schreef:Nou nee, en vind het wel errrruuggg duur,
Hier heb je een stal,weide binnenpaddock en rijbank 30 bij 60 met voor 120 euro gemiddeld al incl.