Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SweetMellie schreef:Is het gewoon zwart of wit?
Bij stal bij ons in de buurt lopen 2 stalhulpen: (ken ze)
- meisje van 28 met véél ervaring die ook de paarden rijdt
zij verdient 15 per uur.
- en een meisje van 19 voor alleen stal werkzaamheden die 10 per uur verdient.
Maar goed, ik denk dat het er ook een beetje aan ligt wat voor stal, en je taken en uren zijn. Gebied zal ook wel mee spelen?
friesiszwart schreef:SweetMellie schreef:Is het gewoon zwart of wit?
zij verdient 15 per uur.
Maar goed, ik denk dat het er ook een beetje aan ligt wat voor stal, en je taken en uren zijn. Gebied zal ook wel mee spelen?
Indien dit netto is is dit heel netjes en goed betaald.
? SweetMellie schreef:Is het gewoon zwart of wit?
zij verdient 15 per uur.
Waratje schreef:Als dit zwart is moeten ze oppassen dat de belastingdienst er geen zicht op krijgt, afhankelijk van het aantal uren dat ze werken. Wit is dit een fluttarief, want al je belasting en sociale lasten moeten er nog vanaf. Een ZZP-er zal al gauw een uurtarief van 35 euro moeten hanteren om amper boven dat minimumloon uit te komen.

TolineS schreef:ik krijg 10 in het uur. Ben dik tevreden!
Moska schreef:TolineS schreef:ik krijg 10 in het uur. Ben dik tevreden!
Begin steeds meer te geloven dat al die uren die ik in de studieboeken doorgebracht heb en nog steeds doorbreng voor niets zijn geweest... Zit zelf op 9.54 netto per uur en heb daar hard voor moeten werken om zover te komen! Overweeg nu toch een carriere switch