Ik heb de kildare, die zijn 295 euro Had toen de keuze uit thermolaarzen en deze(die pasten nl. allebei) Maar deze is écht waterdicht, en ik ga ze in de zomer ook zeker dragen! Mocht er wel wat mis mee zijn dan kan ik ook zo terug naar de winkel..
Muckboots misschien? Zijn verkrijgbaar bij de paardendrogist.
linky
Geplaatst: 23-02-10 20:48
Ik heb ook de Dubarry Kildare, loop er mee door de soppende bak, sneeuw, blub............ en heb altijd lekkere warme en droge voeten! Wel schoonmaken natuurlijk en goed onderhouden.
josie
Geplaatst: 23-02-10 22:40
Dubarry en die van Ariat (Mudbuster Tall, ook in blauw verkrijgbaar) wellicht, deze: Plaatje Dubarry Kildare: Mocht je belangstelling hebben, ik kan zowel Ariat als Dubarry leveren (goedkoper dan hier)
Chichika
Geplaatst: 25-02-10 00:18
Ik heb Aigle parcours iso, die zijn lekker warm en comfortabel Ben erg blij mee, heb geen koude voeten meer
ik heb de dubarry galway, het hoge model. 335 euro. heb ze begin van de winter gekocht en ze zijn ideaal! warm, waterdicht en nog mooi ook! Ik loop er gerust mee door de blub, en spoel ze dan af onder de kraan, elke dag tot nu toe en ze blijven supergoed! koude veten ook geen last meer van, dat was voor mij erg belangrijk, anders kun je net zo goed rubber laarzen aantrekken. owja, ze lopen ook erg fijn vind ik, kan ze gerust de hele dag aandoen zonder voet/rugpijn
Door2411
Geplaatst: 01-03-10 14:22
Ik heb een paar All Weather Boots van Boots & Woods gekocht afgelopen najaar.. Geweldig fijne laarzen en volledig waterdicht! Ze zijn zelfs zo dat je er eventueel af een toe mee kan paardrijden!
'k heb er een paar in de kast liggen met een bruine binnenkant die zijn warm.. kijk maar 'ns naar laarzen met een soort sok erbinnen die je eruit kunt trekken (dat kan bij mij weet nii of dat hoort...) die zijn echt fijn én waterdicht
Ben supertevreden met mijn Mongo Long Leather Mighty outdoorlaarzen! Hetzelfde principe als Dubarry maar dan wat goedkoper. Goed geschikt ook voor mensen met smallere kuiten. Ze lopen heerlijk en zijn absoluut waterdicht en warm. Ze rijden overigens ook prima in de winter.
Omschrijving:
Long leather mighty's: Stoere laars van 100% rundleder. Voorzien van puratex ademende membraam voering. Volledig waterdicht. Plezierig loopcomfort door perfecte pasvorm en warme voeten Prijs: € 225.00
Oehh die zijn ook gaaf! Goed, ik heb juist een wat bredere kuit, dus voor mij zullen ze sowieso afvallen
Aukie
Geplaatst: 04-03-10 15:31
wat is je kuitmaat dan? Zit net te denken dat ik ze in maat 36 (heb normaal 37) heb, dus dan zullen ze sowieso wel smaller uitvallen.... schachtmaat is als ik het goed heb 36 cm.