Ik heb nu 16 wp in het L2 en ik denk dat ik van het zomer over wil naar het M1. Alles is een beetje afhankelijk van hoe het dan gaat. Ik heb namelijk op dit moment even een wedstrijd stop, omdat ik mijn pas gekochte huis aan het verbouwen ben, en even geen tijd heb voor concoursen
. Het L2 ging ons altijd redelijk goed af. 70% van de proeven hadden we minimaal een wp. Zo nu en dan zaten we bij de prijzen en over het algemeen eindigden we in de bovenste helft van de groep.
Mijn paard loopt op het moment lekker, en de oefeningen voor het M zijn we aan het oefenen. Contragalop gaat goed als ik netjes stil blijf zitten, de keertwending moet ik zelf nog even op oefenen
, mijn paard doet hem netjes
, en het schouderbinnewaarts gaat ons goed af.Wat zouden jullie doen? Ik ben altijd een beetje huiverig om over te gaan. Ik weet dat je in een nieuwe klasse de eerste paar wedstrijden niet veel hoeft te verwachten, maar het is zo demotiverend als je steeds onderaan eindigd
.
als jij je paard er klaar voor hebt, dan kan het
Het gaat wel sneller achter elkaar. De oefeningsgraad is idd niet moeilijker en er word ook idd meer naar het rijtechnische gekeken.