Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Yontheke schreef:Grappig want ik las ook net dat topic en was me ook af aan het vragen of ik mijn paard mee zou geven.
Eerlijk gezegd zou ik daar ook niet dol op zijn. Je weet inderdaad niet wat de kopers er mee doen en dan kan je evengoed een verpest paard terugkrijgen en wie weet wat het paard heeft moeten meemaken.
Ik heb mijn paard zelf gekocht zonder proeftijd en heb hier ook geen problemen mee gehad.
Als koper ga je normaal gezien toch vaak genoeg kijken om te zien hoe het paard in de omgang en op stal is?
felicity schreef:Ik zie dat dit topic een verlengde is van die van mij. Even een toelichting vanaf mijn kant. Ik kom al 5 jaar bij de verkoper over de vloer. Hij weet hoe ik mijn paarden stal. En hoe ik mijn paarden rij en verzorg. Ik denk dat dat een groot verschil maakt.
Zoefff schreef:Daarbij, een paard in 1 maand verpesten... als je een band met je paard hebt geloof ik niet dat als hij bij jou terug komt hij alles is vergeten en verpest is.
Anoniem schreef:Idd maar een paard kan op dat moment wel verdoof ofzo worden en lijkt het paard heel leuk daar maar thuis aangekomen blijk hij totaal niet te zijn wie je dat dat het paard was..
).