Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dinopino schreef:Weet je wel zeker dat je hem wil hebben of twijfel je nog????
). Misschien even overleggen en wachten tot het paard weer opgeknapt is òf bij jou, òf bij de eigenaar en dan opnieuw een proefperiode afspreken. Ik vind dit geen reden om het paard terug te brengen, dit is gewoon domme pech.
felicity schreef:Zoals in de beginpost te lezen is is meteen de verkoper gebeld. Die vond het erg vervelend voor ons. Maar hij zegt ook kan gebeuren het blijven paarden. En die geeft ons de tijd om het nog aan te kijken maar we mogen hem ook meteen terug brengen. De keuze ligt bij ons.
felicity schreef:Het is een mega gaaf paard. En hij lijkt heel erg op mijn vorige paard waar ik een halfjaar mee gedokterd heb en echt helemaal weg van was. Die bleek een een zenuw in zijn nek niet goed te hebben zitten. En was daardoor niet te berijden. Dit heeft mij heel veel geld en verdriet gekost.
felicity schreef:Mijn vraag komt voort uit een heftige discussie gisteravond op stal. Bijna iedereen vond dat ik hem meteen moest terug brengen. Want een paard wat binnen een week kreupel loopt die wil je toch niet.