Ik heb sinds vandaag een nieuwe mobiele telefoon. Mijn oude pastte prima in m'n broekzak als ik hem scheef deed. Maar de mobieltjes worden weer groter met meer functies en ik zit nu te dubben hoe ik hem mee ga krijgen van de zomer. In m'n jaszak gaat wel, maar wat als ik straks zonder jas rijd?
Ik heb een keycord met daaraan een hoesje voor mn telefoon. Hangt dan om mn nek heen. Als hij gaat irriteren met wiebelen stop ik het hoesje in mn shirt, maar nog wel aan het koordje zodat hij altijd blijft hangen. Werkt bij mij erg goed.
Yontheke
Geplaatst: 12-02-10 15:51
Nog steeds in men broekzak
jodi
Geplaatst: 12-02-10 16:48
Ik heb hem jarenlang met een klipje aan een (riem)lus van mijn broeken gehangen totdat al mijn broek-lusjes gesloopt waren. Nu heb ik hem in een stevige leren hoes die ik aan een riem kan schuiven.Ik moest er even aan wennen die riem om mijn middel te hebben,maar nu hang ik er ook gelijk mijn foto-toestel aan en heb ik alles bij de hand zonder bang te zijn wat te verliezen.
doom
Geplaatst: 12-02-10 16:49
Ik heb een hele mooie band voor je te koop, inclusief een zakje speciaal voor je mobiel!!, check mijn topic
kattekind
Geplaatst: 12-02-10 16:50
Yep, in zo'n leren zakje aan mijn riem Zit echt het stevigst.
Een tasje voor de telefoon aan mijn riem of als ik langer ga een buideltasje op mijn rug kan er nog meer zooi mee.
Jet
Geplaatst: 13-02-10 00:13
Ik rijd 's zomers eigenlijk altijd wel met een dunne bodywarmer en heb mijn mobiel daarin. Een broeksriem vind ik niet handig, een buideltasje is het voor mij eigenlijk ook niet, die prop ik te vol en dan wordt het te zwaar. Maar een fijne, heel dunne bodywarmer is voor mij nog het fijnst.
Ik kies hem er speciaal op uit:klein en liefst met klepje tegen stof en stro
__Melis__
Geplaatst: 13-02-10 11:24
tot nu toe in mijn broekzak, maar als ik straks mijn blackberry heb weet ik niet hoe ik dat ga doen, is inderdaad wel een goede zeg! denk dat ik dan maar zo'n buideltasje ga gebruiken...
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 13-02-10 12:00
Daar let ik op als ik een nieuwe mobiel uitkies, hij moet makkelijk in mijn broekzak passen. Maar ja, ik wil er alleen maar mee kunnen bellen en sms'en en heb dus maar een klein mobieltje nodig. Ik denk dat een heuptasje de enige manier is om hem mee te nemen als hij niet in je broekzak past. Niet zo charmant maar wel handig. Denk dat die wel bij een (buiten) sport zaak te koop zijn? En anders kun je zo'n heupgordel kopen die hardlopers ook gebruiken, zit denk ik iets comfortabeler en kun je zelfs nog flesjes drinken meenenem.
druppeltje
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-10 15:13
Dank jullie wel voor de reacties!
Het is de samsung jet, de afmetingen zijn 10.9 x 5.4 x 1.2 centimeter (even van internet geplukt). Ik heb even vergeleken met een vriendin en hij is iets kleiner dan de hare dus misschien past hij wel. Riem zie ik niet zitten maar ik ga zeker even de andere opties bekijken.
_Dune_
Geplaatst: 13-02-10 16:33
Ik heb een tasje voor mijn telefoon aan een touwtje.
Zoiets dus. Die hang ik om mijn nek en doe ik vervolgens onder mijn shirt. Ik heb er totaal geen last van.
In de winter in mijn jaszak of broek. In de zomer steek ik hem ook wel eens bij mijn bh in.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 13-02-10 16:45
Ooit bij de Hema (geloof ik) een heuptasje gekocht. is een dun tasje met 2 vakken. in de ene gaat de mobiel, in de andere een opklapbare hoevenkrabber. Is erg handig hoor. het is een soort tasje, niet zo'n groot buidelding hoor.
anouuuk_
Geplaatst: 14-02-10 13:37
als je geen broekzak of jaszak hebt waar je hem ik kunt doen, doe ik hem altijd in me laars of schoen. [a]
Navayo
Geplaatst: 14-02-10 17:22
Ik heb een handig vakje op mijn zadeldekje gemaakt. Past ie perfect in!
lijkt me gevaarlijk om de telefoon in de schoen of laars te doen , schuift de mobiel er dan niet ongemerkt uit ? zelf draag ik de telefoon in een lerenhouder aan m'n broekriem .