Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
monica08 schreef:Hooi menemen is geen probleem, maar zou het niet in de trailer ophangen. Heb zelf een verhaal gehoord waarbij het paard stikt doordat het hooi kreeg op de trailer. Paard let namelijk niet op zijn eetgedrag, want het is toch spannend op de trailer. Hierdoor had het paard zich verslikt en stikte..
Zal nu heel bokt wel over me heen krijgen
cube schreef:monica08 schreef:Hooi menemen is geen probleem, maar zou het niet in de trailer ophangen. Heb zelf een verhaal gehoord waarbij het paard stikt doordat het hooi kreeg op de trailer. Paard let namelijk niet op zijn eetgedrag, want het is toch spannend op de trailer. Hierdoor had het paard zich verslikt en stikte..
Zal nu heel bokt wel over me heen krijgen
Heel bokt over je heen krijgen zal ook wel meevallen, maar dit lijkt me een uitzondering..Wij hebben het vaak genoeg zo gedaan en gaat altijd goed. En water hebben we ook altijd mee. Je kunt zelf het beste inschatten of je paard wel of niet op de trailer plast. Zo niet dan kun je hem ook even op een stukje gras zetten voor je hem weer oplaad.
monica08 schreef:Altijd totdat het een keer niet goed gaat! Het is ieder zijn eigen mening en je moet doen wat je zelf wil maar ik doe het in ieder geval niet..
Paard kan thuis genoeg eten en kan echt wel een paar uur zonder eten en ik zeg ook niet dat je helemaal geen hooi moet meenemen. Paard kan vanuit de hand ook wel eten of gras eten, maar die van mij krijgt geen hooi op de trailer..